En_guzel_yanim ay canım banada küçük yaptırmasım vazgeçsemmi die düşüncesi geldi ki ben kendim istedim 1.5-2 aylıkken yaptırmak istedim eşimin izni olmadı 4.5 aylıgız oldı ama bence geç olmaması çok iyi yanımızda 5-6 yaşlarında bi çocuk vardı aglıyordu bağırıyordu zorla götürdüler çocugu sedyeye katıp ne kadar kötü travma olacak ona