Han30 Strongmommm hımmm iyi sizde 6 gibi az bi besleme yaparsınız. Müslin bez almıştım bende serindi çıktıktan sonra yataklı bölüm bacaklarına örttüm
Han30 Asafbugra büyüdükçe zorlaşıyor hareket etmeleri çogalıyo ben bile keşke 1-2 aylıkken yaptırsaydım dedim
Asafbugra Han30 aynen lazerle oldu şükür ıyı ama bez bağlatmayr korkuyor gıbı 2 kısı tutup yapıyoruz sizde de öyle mı
YorgunAnneyimvesselam57 UrasEfeMom kesinlikle bardak mucize yani oyle rahatlatiyoki benim icin cok onemliydi yani doktor koyma falan dedi ama sonucta acik yaraya surekli biseyleri srtundugu yer acir illaki cisini yapiyor degiyor bez ben koydum valla bardak yoksa her cisinde agliyodu
YorgunAnneyimvesselam57 Han30 ac kalmasida yeni cikti galiba 5.5 aylikti bnde yaptrfim bana hic oyle bisey demediler ama benimki lokal anewteziydi sadece uyustrdu sadece bu degil akrabalrnda oyle demediler niye dediler peki oyle
Han30 YorgunAnneyimvesselam57 valla bilmiyorum neden öyle dedi. Gece 3 de son besleme yap dedi ben 3.30 yaptım 5 saat aç kaldı ondan daha çok agladı. Emince uyudu karnı doyunca. 15 dk uyumuş sadece oğlum
YorgunAnneyimvesselam57 Han30 yazikya 5 saat biz ac kalinca bile nasil okuyoruz koca insanlar ne diyim gecti gtti sukur basinizdan
elifsezer_ Han30 Bizde oğlum 20 günlükken yaptırmıştık🙂.Şimdi 1 yaş 3 aylık. Bebekken yaptırmak iyleşme süreci için daha kolay oluyor.
Han30 elifsezer_ kesinlikle bende keşke 1-2 aylıkken yaptırsaydım dedim ama neyseki 4.5 aylıga nasip oldu
Han30 Asafbugra aaa hayırr oglum emdikten sonra çok sakinledi maşallah diyim bi eve geldik çiş yaparken biraz agladı kaldırınca gezdirince sustu sargısı yarın çıkacak inşallah yarında böyle olur
Mavielif Hangi illerdesiniz acaba yaptıranlar nereye yaptırdı ? Ankara olan varsa doktor önerisi istiyorum 😑
Ezocan Mavielif Medicana Ankara Hastanesi Banu Kumrulu öneriyorum ben 10 günlük iken sünnet yaptırdım
Minikkusuumm Han30 benim eşim izinliydi ama öyle şeylere dayanamadı için gelmek istememişti babamla gitmistik
Kbrsglk0 Benim oglum da suan 3 aylik 6 aylikken ameliyat olucak peygamber sünnetli doğdu normal sunnetten daha zorlu olucak bizim icin😞