zeyzey77 Han30 ☺️☺️ teşekkür ederiz ne kadar erken olursa o kadar iyi dedi. Lokal anestezi olacakmış aç tok farketmez dediler
zeyzey77 Han30 bilmiyorum ki bir şey denediler. Pazartesi günü saat 10 buçukta gel dediler bir kağıt verdiler ona bakicam şimdi
Han30 zeyzey77 canım iyice araştır sor ben lazerli hakkında hiç iyi şeyler duymadım. Yani onu doktorlar çogu önermiyor
zeyzey77 Han30 anladım canım. Burda herkes o doktora yaptırıyor sormaya fırsat kalmadı ki hemen çıktık odadan
zeyzey77 Han30 uygun koşullarda emin ellerde kesim dikim şeklinde yapılan sünnet en uygun yöntemdir. Lazer denilen veya kansız sünnet denilen yöntemleri önermemekteyim yazıyor kağıtta. 2 gün kaba iyilesme ve bir hafta topla iyileşme olmaktadır diyor
Han30 zeyzey77 iyi o zaman lazerli degil. Ben birçok doktora sordum araştırdım çoğu önermiyor. En iyisi eski usül böyle yöntemlerin 15-20 yıl sonra sorunları çıkacagı söyleniyor
zeyzey77 Han30 aynen aynen en iyisi öyle lazerde ilk defa duydum 🙄 lazerle nasıl sünnet yapiyolar hemde kansız diyor
Han30 zeyzey77 ısı ile deriyi kesiyorlar sanırım. Ama ilerde damarlanma yani sertleşme sorunu olabileceğini duydum. Bir yakınımız iki kardeş lazerli sünnet olmuş tüp bebek ile oldu çocugu birinin daha olmadı
zeyzey77 Han30 AA evet doğru içerdeki organlara zarar verebilir ileride sperm kalitesini bile etkileyebilir