Sevmmm Bayezidin_annesi benimki de girmiş olabilir mi acaba 🤔 çünkü memnuniyetsizlik var şu aralar hep kucakta kalmak istiyor
merve0128 Bayezidin_annesi omuzlarım çürüdü kollarım koptu artık yok sıkılıyorlar canım hiç memnun ediyorum ağlamaklı sürekli
Bayezidin_annesi merve0128 valla bizde oyleyiz evde gezmekten her yerim agriyor hafif bise de degiller ki artik is yapmaya halim kalmiyor zaten
Nuraky merve0128 atak haftası hesaplama üzerinden bakabilirsiniz doğum tarihine göre söylüyor Google atak haftası hesaplama yazin
Brsnysr merve0128 4.aydan bildiriyoruz bizdede aynı mesela bugun sabahın 5 i olmuş hala uyumicam diye direniyo emiyo kusuyo yine emmek istiyo bağırıyor sipa😂
serpil1 merve0128 merve0128 diyorum ki insanlıktan çıktığımız ay gerçi çocuk büyütmek sanırım hep öğle
Egeninannesi123 Bizimde birebir aynı 4 ay 11 günlüğüz ne zaman gecicek yaa ağlamaktan helak oldu çocuğum:(
merve0128 Egeninannesi123 aynen herşeyden çabuk sıkılıyor ağlıyor sürekli durmuyor bir huzursuzluk 5. Aya girince biter inşallah devam etmez