Papatyaninannesii bende uzun bi süre meme reddi yaşadım Allah yardımcınız olsun çok zor halen daha düzelmiş değiliz arada yapıyo ama eskisi gibi değil bende yatarak emzirdim 1,5 ay kadar memeyi almadığı zamanlarda emmese bile sürekli teklif ettim illaki bitanesinde alıyo yada omzumda sakinleştirip öyle kucağıma yatırdım uykudan önce emzirdim inşAllah en kısa zamanda biter