Busramaden Bızımkı gunduz ıyı sıkıntı yok neselı keyıflı sureklı yenı bıseyler kesfedıyo gece de uykuya gecıyo sorun yok ama bızı uyutmuyo cunku gunduz kesfettıgını gece uykusunda tekrarlıyo e buda bızı uyutmuyo kendı mısıl mısıl uyuyo 🤦♀️
Gokcemeva merve0128 biz tam atak haftası bitti dedik sonra zirve yapti yani oradaki hesaplamaya uymadı.bes aylık olacağız yeni yeni sakinlesiyor gibi.Biz hep elde salladik başka türlü olmadı :(
merve0128 Gokcemeva bizimki uyar inşallah bizim ki kucaktada uyumuyor arabasına koyuyorum biraz sakinleşince evin içinde dolaşıyorum öyle çözüm buldum uyumasına ama oda yarım saat. Sakinleşmeden arabada da durmuyor
bilgemira merve0128 resmen elinde oyuncak oldum yaa ne emiyor ne uyuyor ne susuyor ve bu sadece aksamlari oluyor. Yemek yemiyorum nerdeyse 😭
merve0128 bilgemira öyle yazmışım ki kendimi unutmuşum 😊 evet bende hiç yemek yiyemiyorum zor ama geçecek inşallah bir an önce olması dileğiyle 🌸😂
gulsah-erman77 merve0128 4 ay 5 günlüğüz durum aynı mama ile besleniyor amaa 150 cc içen bebek 100’ü zorla içiriyor o da ayakta gezerek hoplayarak zıplayarak bir an önce bitsin 🥺🤦🏼♀️
merve0128 gulsah-erman77 inşallah en kısa zamanda geçecek diye umuyorum etmekten ne yapsak fayda etmiyor beklicez mecbur bu günlerin bitmesini
GulAkkaya merve0128 benim kızımla aynı ay ve gündeler bneim kzım da aynı öyle Bi bakmışsın iyi Bi bakmışsın huysuz. Zaten uykuya direniyor
gulsah-erman77 merve0128 aynen öyle elden birşey gelmiyor malesef hesapladım 12 gün kalmış diyor ama ne kadar doğru çıkar bilmiyorum
serpil1 merve0128 merve0128 diyorum ki insanlıktan çıktığımız ay gerçi çocuk büyütmek sanırım hep öğle
merve0128 serpil1 malesef ya gerçekten öyle tam uyudu dedim tekrar uyandı uyutmaya çalışıyorum yine uğraş dur napalım geçici bir dönem geçicek inşallah 😂