Nrhytymnl benaslindayohum bebekten bebeğe değişiyor sanırım ama ben bebeğimi hep kucağımda uyuttum uyuyunca yerine yatırıyordum. Yani 8. Aydı sanırım öyle uyumayı bıraktı şimdide memede uyuyor ben memnundum halimden 😂
benaslindayohum Nrhytymnl ne guzel ya 😂 bende sıkılıp bikacagimi düşünmüyorum ama anneannemede birsey diyemiyorum 🙄
Eylul20201 benaslindayohum alabildiğin kadar kucağına al sev öp en fazla ne kadar alıcaksınki zaten büyüdükçe gelmiyorlar.
Ipegim benaslindayohum saatle mi canım bu işler al koynuya sev okşa kokla benimki hep kucağımdaydı şimdi 25 aylık zorla alıyoruz kaçıyo😊
Yengecanne_ benaslindayohum üç dört aya kadar sürekli gece gündüz göğsümde uyurdu kuzucum şimdi sekiz aylık asla uyumuyor hemen kendini yatağa atıp sırtını dönüp yatıyor 😅😂 yani zaten büyüdüklerinde sıkılıyorlar
benaslindayohum Yengecanne_ kucaginizdayken hic uyudunuz mu ? Sakincali diyorlarda o yuzden soruyorum 😊 bende uzanıp aliyorum gogsumun oraya bazen agirlik çöküyor ama uyuyacagim zaman birakip oyle uyuyorum
Ipegim benaslindayohum evet genelde bebekken hep bu klişe olur ama onun benim kokuma ihtiyacı var ve mesafeli olmak istemiyorum çocuğumla şimdi kendisi gelir öper sürekli çocuk neyi görürse onu yapıyo
Yengecanne_ benaslindayohum ben uyuyordum ama uykum hafifti hemen uyanırdım hareketlense.O yüzden herkese tavsiye etmiyorum 🙃
Uzaymekiii benaslindayohum hep ister, istesin anne göğsünden güzel yer mi var? Tadını çıkarın bi zaman geliyo ki siz arkasından koşar oluyosunuz gel bi öpeyim sarılayım diye. Onun sizden başka hiçbi şeye hiçkimseye ihtiyacı yok şu anda bırakın o sizin tadınızı çıkarsın siz onun💕
Kaya benaslindayohum canım bırak alışacaksa da alışsın hepi topu 1 sene kucağında durur sonra istesende kaçıyorlar doya doya kucağına al öp kokla benim sıpa 15 aylık oldu önceden kucağımdan inmezdi şimdi kucağıma alıyorum hemen kaçıyor 😅 hiç takılma keyfini çıkar
Ayselcvk Kuzum zorlancaksın elbet ama bırak alışsın bidaha bu zaman gelmiycek keşke dememek için akışına bırak şuan kendini senin kucağında guvende hissedicek karnındayken hep senin kalbinin sesini duydu o rahatlatır onu
Zep benaslindayohum bende gogsumde uyuttum bana da çok dediler kimseyi dinlemedim hiç te oyle alışkanlığı olmadi
Nuraky benaslindayohum ben 3 ay doya doya kucağıma aldım zaten ilk 3 ay kucagina alın diyor uzmanlar sonrasında zaten kendi istemiyor kucak şuan sizin kucağınıza ihtiyacı var bana da çok dediler ama kanguru ya koyup yemek yapıyordum kucağımda dans ediyorduk eğlenceli bence