Wolverine benaslindayohum Alışsın nolcak ki? Hep büyüyecek bebeğin bir daha hiç bebek kalmayacak. Bugünlerin kıymetini bilmemiz lazım. Doya doya kuaginda dursun. Sonra istesende durmayacak.
Pelin55 benaslindayohum bırakın alışsın ya bebekler annesinin kokusunu duymak kendini güvende hissetmek ister bol bol kucaklayin herzaman bebek olmuyor kar sonucta
Yengecanne_ benaslindayohum ben uyuyordum ama uykum hafifti hemen uyanırdım hareketlense.O yüzden herkese tavsiye etmiyorum 🙃
Mom544154 benaslindayohum haklı valla benimki inmemişti kucağımdan 1 yaşına kadar karnımı zor doyuruyordum
eylulmin benaslindayohum 6 aya kadar kucağımda yaşadı resmen. Hep kucağıma aldım, orda uyuttum. Şu an 13 aylık oynamaktan gelmiyor kucağıma. Keşke daha da çok alsaymışım😂😂
Mom544154 benaslindayohum hep kucağımızdaydı. Almayınca ağlama krizine giriyordu. Çok sıkılmıştık kucakta gezdirmekten aklıma geldikçe bunalıyorum
uzgunkiz benaslindayohum çocukla zaten içli dışlıyız büyüyüne kadar dibimizdeler her an . Kucaklamakla kucağa alışıp hep orda uyumak istermiş . Zaten doğdu doğalı aynı yataktayız. Ama kucak kucağa uyuduğumuz yok. Ben de hep kucakladım.