Merhabalar kizim 23 gunluk ve 17 gun kuvozde kaldı haliyle özlemim cok uyumadikca gun icinde 1 2 saat ten temasi yaptirip gogusumde yatiyorum bir de sutume protein kattgimiz icin biberonla besleniyor meme yasak. Anneannem genede cok yatirma hep orda uyumak ister, kucga alisir diyor ama zaten bu kiz benim kokumu kac gundur almadi e biberonla da besleniyor ben mi yanlis dusnuyorum sureyi kisaltayim mi ?