Mom356 biz doğduğunda direk 2 numarasından başladık kalıpları dar dediler bebeğim 3100 gr doğdu başta biraz büyük geldi sonra daha 5 kilo olmadan 2 numara bile küçük gelmeye başladı biz 420 tane kullandık 2 numaradan 5 kilonun üstüne çıkınca 3 e geçtik