Mom0982 Mom356 Bence iptal et hem çok fazla hemde memnun kalmama ihtimalin var.Kendine kullanacağını sanmıyorum çok küçük oluyo çünkü
bir_pasa_annesi Mom0982 bende öyle dedim ramazanlıgın içinde bizde 10 paket aldık oğluma marketten aldık sorun yok cok güzel bezdi trendyoldan aldık sahte mi cıktı ne oldu 2 3 tane kullandık cocugun poposu pişik oldu kanlarını zor durdurdum 2 haftada gecti
Mom0982 bir_pasa_annesi Kuzu her bebek bezini kendi belirliyor.Benim oğlanda da ilk başta molfix aldık pişik yaptı.Her markayı denedim en pahalısını aldık gene aynı.Şimdi primada karar kıldık.Artık ciltleri mi farklı oluyor ne oluyorsa her bez her bebeğe uymuyor yani.Hele yenidoğan hemen 2 numaraya geçiyor çok fazla almamak lazım
Peri_lendin Mom356 hani etmiyodun baktin herkes diyo iptal et 😅 gerçekten de et yani parasına yazık başka bez alırsın
bir_pasa_annesi Mom0982 aynen valla doğru diyon biz ilk 3 4 paket baby Turco kullandık baktık iyi eşim drdi bari trendyoldan alalım indirme girmiş dedi 10 paket aldık cocugu mahvetti
Kizveerkekannesi elif_07 en uygun molfix bebek bezini nerden alıyorsunuz. Sleeypi kullanıyorduk artık eskisi gibi değil memnun kalamadim
elif_07 Kizveerkekannesi trendyoldan alıyoruz paketin üstünde süper fırsat paketi yazıyor. En korktuğumuz Bebek bezi parasıydı. En sıkıntı çekmediğimiz konu bez oldu.
Mom356 Peri_lendin Aynen valla biz cinsiyetini öğrendiğiniz gibi Berat dedi ya valla çok sevindim şimdi❤️❤️❤️
Bgmbgmbgm Mom356 bence çok şöyle ki pişik vs yapma ihtimalini de düşünüp ilk alacağınız bezde stok tarzı yapmamanız gerekir.. zaten artık hep indirim oluyor baktınız problem yok ilave alınabilir
Damla29 Mom356 4110 doğdu oğlum 3 paket 46lı yı bitiremedik biz 2 yide cok kullanmadı 2 paket falan sonra 3 cok fazla bence 400 adet iade edin bence sonra satcm die uğrasırsınız