Mom356 400 tane çok ne yaptın sen . Hemde 1 numara 🙄 1 numara normal kiloda doğan bebek için hemen küçülüyor. Oglum kuvozden yatarken 0 numara kullandık . Son 10 gün 1 numaraya geçtik. Hastaneden de çıktığında 3 paket 1 numara kullandım 2700 gram civarında 2 numaraya geçtim . Su anda 4050 gram filan olması lazım 230 tane 2 numara bez gitti son 1 buçuk paket 2 numara var onların bile kalma ihtimali var 3 numaraya geçicez. 1 numara hemen küçülür yarısı kalacak iptal et