pamuksekerinannesii ahhh kuzum bayılmışsın sanırım. Allah yardımcın olsun eşlerimiz olmadığında hayat gerçekten çok zor oluyor . Rezene çayını öneririm bende bi kaç gün düzenli verdiğinde uyur inşallah. Eğer sallamayla duruyorsa beşik sallama aparatları var onlardan almanı öneririm gerçi şuan fiyatı uçmuş baya. Bende tayinciyim kimsem yok yanımda çok zor oluyor anlarım halinden gerçekten zor . Atak dönemi olabilir kız bebek ve sürekli ağlıyorsa durmuyorsa enfeksiyon olabilir diş olabilir kolik bebek olabilir. Bi doktora götürmende fayda var kuzum. Bu arada hangi şehirdesin