pamuksekerinannesii kesinlikle öyle 😀😀 ben anlamazdım park yataktan falan. Eşimin ablası park yatak kullanıyor mutlaka park yatak alın dedi. Sağolsun kardeşim benim hamile olduğumu duyunca hediye aldı. Başta çok hafif geldi gözüme ama bebek büyükçe ayaklandıkça şuan bir nimet olarak görüyorum. Bizimki ayağa kalkıyor ve yanlardan tutup sallıyor yatağı😂😂 yatağın altında halı yoksa sallayarak ilerletiyor kendini. Mobilya yatak olsaydı 50 kere başına bir iş gelirdi yani