Sedos1102 onların bu konuda size destek olması gerekiyor. Ben kızım büyüyene kadar evde kimseye içirmedim. Eşim kızım 4 aylıkken balkonda içmesine rağmen kokusundan mi artık nedense arada baya mesafe var ondan bile etkilenmis hava serum ilâç almıştı bi dünya. Tabi enfeksiyonda vardı ama sigarada büyük rol oynuyor tıkıyor çocuğu. Ondan sinra kimse sigara içemedi ne balkonda nede başka bi odada herkes kapı dışarı aşsa indi. Sizde bu şekilde kati olun . Içince illa bebeğe birşey olacak değil ama en azından daha sağlıklı bi süt içecek bunu düşünün ve ilerde sırf sizin zevkiniz yüzünden bebeğinizin başına bundan dolayı bi hastalık gelirse nasıl hissedeceğinizi düşünün. Biraz motive olursunuz içmemeye daha gayret sabır gösterirseniz 💕keşke birakabilsek 🤦♀️