Sedos1102 herkesin kendi tercihi tabii ki kimse çocuğunun kötülüğünü istemez ama. Benim kızım 15 aylık ben çalışıyorum babannesi bakıyor ve sigara içiyor ondan bile rahatsız oluyorum içim rahat etmiyor sigara içip gelip sarılma, öpme diyorum, elini yüzünü güzelce yıka diyorum çünkü bi kaç defa kızımı aldığımda sigara kokusu sinmişti kavga etmiştik bu yüzden. Sigara içen kişiye o koku gelmiyor çünkü. Kayınvalidem sigara içip gelsin içeri ben karşı koltuktan o kokudan bile rahatsız oluyorum ki geliyo bebeğimi öpüyo kokluyo ağzının içine giriyo kızım kim bilir nasıl rahatsız oluyordur. Bence çok hassas bi konu ciğerleri tertemiz daha onların böyle sigara gibi şeylerle kirletmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Ne güzel bırakmışsınız kendinize ve bebeğinize bi iyilik yapın ve başlamayın tekrar 🙏🏻