İçmiyorum bıraktım ama ciddi anlamda sigara içemyi seviyorum mutluyken keyifliyken ağlarken hüzünlüyken canım sıkıldıgında hep içerdim 3 ay oldu bırakalı hamileyken malesef içtim ama seviyorum yani içmeyi iyi geliyor bana saçmalama diceksiniz ama bedenen istiyorum içenler varmı peki bir zarar gördünüzmü