Efemm hee anladım canım. çok geçmiş olsun. bi de şöyle bi şehir efsanesi var, ne kadar doğru bilmiyorum. aşı olup ta böyle yorgunluk, ateş vs gibi yan etki görenler, covid e yakalanda ağır geçirecek olan bünyeler diyorlar. ama ne kadar doğru bilmiyorum.