Efemm geçmiş olsun, eşim de cuma günü oldu cumartesi aynı şeyleri yaşadı titreme, terleme, kas ağrısı sanki tekrardan korona olmuş gibiydi. Dün daha iyiydi. Sizin de yarına geçer gibi geliyor. Ben de emziriyorum diye cesaret edemedim açıkçası. Bişey sorcam siz korona geçirmiş miydiniz merak ettim. Geçirenlerin çoğunda bu etkiler oldu da çevremde. Tesadüf mü değil mi diye size de sormak istedim.