Mom084 Efemm o zaman öncesinde oldunuz çünkü hastalık bile normalde 3 4 günde kendini belli ediyor asida olunca vücut savaşmaya başladı
Asklepios ikizlerinannesi2985 valla ne yalan söyleyeyim bende öyle düşünüyorum 😂 sinovac oldum ateş yorgunluk terleme çarpıntı geçirdim kalp hastalığımdan dolayı. Kendi kendime eğer covid olsaydım demek ki ağır geçirecekmişim dedim.
Sevah Efemm İlk kuluçka süresinde belirtiler olsana testte çıkmaya biliyor eşim ilk yaptı onda negatif çıktı. Ateş içinde yanıyor Terliyor du. Negatif ti üç gün sonra tekrar verdi. Pozitifti. Sizinde öyle oldu demek ki