Cnmkzm hoş gelsin aramıza çok şükür bizim o durumlar bitti biraz sabır annesi, bebek seni sen bebeği tanıyacaksın zamanla,
o dönemde malesef çok kaka yapıyorlar normal yani,
Anne karnındaki rahatlığı aradığı için yatağa koyduğunda uyanıyor, hala kendini Anne karnında sanıyor.
Emzirirken üzerine ince bir battaniye örtün veya pike gibi bişi , yatağına koyana kadar karnı soğumasın örtüyle yatır yatağına, meme ucunu iyi kavramasına dikkat et hava yutarsa gaz yapar oda uyutmaz onu, meme verirken gögsünün koyu halkasına kadar ağzına almasını sağla emerken doğru pozisyonda olursa çok rahat edersin, yada sağlık ocağına gittiğinde ebelere sorabilirsin gösterirler yardımcı olurlar. Sevgiler... 😘 💕