Cnmkzm 1-2 haftaya kakası düzene girer merak etmeyin, siz çok stresli olduğunuz için bebeğiniz böyle davranıyor çünkü benimki de öyle.Uyumasını isteyeyim hadi uyu çok yoruldum duygusunda olduğum zaman asla uyumuyor ama biraz konuşup onu sakinleştirip kollarımın arasında sarıyorum, isterse emziğini veriyorum o şekilde uyuyor.Sallamaya hiç alıştırmayın, ben ameliyat oldum geçenlerde ben hastanedeyken ayaklarında sallamışlar çocuğu çok kızdım, çünkü doğduğundan beri kendi kendine sallamadan uyutmaya alıştırdım çocuğu sallandığı zaman rahatsız oluyor istemiyor artık şimdi neredeyse 3 aylık.Size tavsiyem bakacak birisi varsa bir duş alın biraz dinlenin, mamaya bu kadar olumsuz yaklaşmayın benim oğlum doğduğu günden beri mama alıyor çünkü sütüm bebeğimi doyurmaya yetmiyor ve çocuk açken sürekli ağlıyor.daha sabırla Şevkatle yaklaşın bebeğinize emin olun hepsi geçecek.