Cnmkzm yine beşiğine koy, ama ağladığında illa memede sakinleştirmen gerekmiyor, kucağına al, kalsın öyle. Sonra uyuduğunda yine koy beşiğine, gece eğer kendine güvenmiyorsan yani ezerim korkusu yaşıyorsan yatağına asla alma, ama ben sanmıyorum annelik öyle birşey ki robot gibi yatıyorsun o rahatsız olmasın diye. gece çok yanına alıştırmamak senin için önemli,yatak paylaşımı bebekler için iyi olsa da anneler için ızdırap olabiliyor, çünkü bi gece dinleneyim diyorsunuz onda da huzursuz, yatıyorsunuz ezerim korkusuyla... ama imkanın varsa anne yanı beşik belki iyi olabilir, ya da beşiğini yatağına yaklaştırmak, ya da üzerinden çıkardığın bi atleti başucuna koymak gibi😊