Selmakaplan Hyryygt bende kullaniyorum hic sorun yasamadim ve primayi sevmedim bir gece bagladim sabaha kadar disina cikardi
Dnzkizi Nilikra benimkide 4 aylik 7 kilo 3 numara kullaniyorum kucukmu kullaniyormuşum 😅 ne zaman 3+ya gecsem diyordum bide
Gazellethebest Dnzkizi 3 ve 3+ boyut olarak çok farklı değiller. Tavsiyem 3+ alacaksanız çok fazla almayın hemen küçük geliyor
Zlyhatuana Hyryygt aynen bez çok dolduğu zaman öyle oluyo hatta şöyle yap bak bakın bezin bi köşesini kesin içinde minik minik şeyler var onlara su dök o dediğin şeyler oluyo bez çok dolduğu için bezde çıkıyolar
Deletedmom47 Hyryygt Kristalleşme bezde patlama vs varsa olur .Nereden biliyorum derseniz geçenlerde çamaşır makınasına bez atmışım kıyafetlerin içine karışmış çıkarınca farkettim kristallesmıs seyler vardı heryerde bir baktım bez içimden çıkmış hepsi 😂😂😂😂😂.
Hyryygt Bude sleepy musteri hizmetlerini ara bildir canim hemen degerlendiriyorlar. Tek olmadimi gordum sonunda
Hyryygt Handebl emici taneciklermis ama disari cikmasi kotu erkek bebeklerde tikanikliga yol açabilir bence
Handebl Hyryygt benim kızım var ama oda sıkıntı canım çocugun poposunda orasında burasında niye tanecik olsun değiştircem bende çok iz yapıyor bide cırt cırt yeri tahriş etmiş
Hyryygt MayneymisAltintop yok canim popo kisminda biz zaten bobrek sıkıntılı yeni ultrason cektirdik. Zaten cikab ole bisi degil bole pamugu islatirsinda siser ya bole kul boncuk gibi. Ben bezi parcaladim bu ne diye ici bunlarla dolu. Sleepy musteri hizmetlerine bez nunune si gonderdim kabul ettiler.
Muhteriz Bende bir iki kez denk geldim o şekilde kristallere. Elime aldım hatta arkadaşların dediği gibi su emici şeyler onlar çok bezi dolduğunda olmuştu ama artık olmuyor 4 aylık 3+ kullanıyorum
pamukkuzum Minikurabiye Ya bizimki su an minies ama çok iz yapıyor kızım iki aylık 3 numara bez kullanıyorum sleepy aldım 3 numara o da mı yapıyor 🤦♀️