Handebl Hyryygt benim kızım var ama oda sıkıntı canım çocugun poposunda orasında burasında niye tanecik olsun değiştircem bende çok iz yapıyor bide cırt cırt yeri tahriş etmiş
AEHK Ben bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum yani 9 ayı geçti, hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım gayet memnunum ..
Mhtpsrkn Hyryygt bende gördüm bebeğim 7 günlük canım sıkılmıştı gerçekten bezle mi alaklıymış beyaz beyaz küçük şeyler oluyo kakası zannetmiştim
Hyryygt Mhtpsrkn maalesef bezle alakali. Arayip musteri hizmetlerine bildirin. En azindan bi sorunu duzeltirler
Gazellethebest Dnzkizi 3 ve 3+ boyut olarak çok farklı değiller. Tavsiyem 3+ alacaksanız çok fazla almayın hemen küçük geliyor
Hyryygt AlyaBaby maalesef cok dolunca degil takip ettim. Azicik cis varken bike oluyo ve aurica islak olan yerden degil kuru yerden cikiyor
Toprakbey Hyryygt iç lastığini kopartıyor musun? Çiş çok dolduğunda öyle oluyordu 2 numara da bizim. Ondan sonra olmadı.
meldasirin Hyryygt merhaba, bezlerin de son kullanma tarihi varmış. Son kullanma tarihi geçince şuan sizin yaşadığınız sıkıntı yaşanıyormuş. Instagram da bir anne aynen böyle yaşayıp paylaşmıştı.
Okyanusolmak Hyryygt yeni gördüm. Bazı paketlerinde oluyor sanırım. Bi pakette bende de oldu. Hatta molfixte de oldu. Primada da. Çok bağlı durmamasına gayret edin. Uzun süre durunca daha fazla çıkıyorlar