Sevcan5760 hiçbir şekilde geçmiyor malesef bizde kullandık geçti sandık 1-1,5 ay şükür üstüne şükür ederken dün gece yine bebeğimde 1-2 lezyon gördüm ve artık kendi haline bıraktım temizlik ütü zaten hep dikkat ettim yine edeceğim ama artık ilaç vs kullanmayacağız vücudumuz mahvoldu kendi haline bıraktım 😔