Birkucukkelebek ben artık bıktım inanın kwellada losyon, wilkinson pomad, metrin losyon, eczanede özel karışım kullandık üstüne her yıkama suyuna sirke koyduk tuz iyi gelir dediler tuzlu limonlu peeling yaptırdık kullandık ben deliler gibi duvardan prize kapı koluna kadar heryerini çamaşır suyu ile 10 gün boyunca sildim temizlik dip bucak gardroptaki bütün kıyafetleri yüksek derecede yıkayıp ütüledim yıkanamayanları kuru temizlemeye gönderdim kullandıklarımızı 1 hafta kapalı poşette tuttum evi ilaçlattık yani ne kaldı söyler misiniz bana neeee delirmek üzereyim psikolojim bozuldu ya inanın artık yapacak birşeyim yok pes ediyorum