Yeniaanne bunun aynısı benim bebeğimede oldu 2 aylıkllen böyle büyükle başladı ilk başta önemsemedim allerjiktir dedim sonra küçük küçük de çıkmaya başladı uyuz sandım doktora götürdüm defalarca 3 ayda bi sürü ilaç kullandık mertimden wilkinsona banamısın demedi kaşınmaya devam etti hep sonra fakülteye götürdüm süreci anlattım mastotoz olabilir bınlar kesinlikle uyuz değil dedi ilaç tedavisi vericem dedi dedim tedvi istemiyorum kesin sonuç istiyorum çocuğum mahvoldu ilaçlardan biyopsi yaplım dedi tamam dedim mastositoz çıktı ama cildiyecim bana bu kesinlikle uyuz kullanıcağın başka ilaç kalmadı demişiti size tavsiyem gidin biyopsi yaptırın değil tabiki ama pediatrik cildiye günleri oluyo fakültelede bi doktora daha danışın derim uyuz bu aralar çok yaygın olduğu için cildiyeciler gep o gözle bakıyo