Lemya eşim ben kızım benim annemler yakalanmıştık annemler 1 sene çekti bizde 6 , 8 ay arası çektik üstelik birde hamileydim sana tavsiyem size de bulaşır hepiniz kükürtlü sabunla yıkanın saçınız dahil kwelleda losyonu alın akşam banyo yapım losyonu bikini bölgesi popo tırnak içleri dahil her yerinize sürün temiz kıyafet giyip uyuyun sabah tekrar banyo yapın ustunuzdekileri nevresim takımı havlu lifler dahil 60 dereceye atın kuruttuktan sonra ters taraflarını en önemlisi dikiş yerlerini ütüleyin 10 gün hep böyle yaptım hergun banyo losyon çamaşır yıka utule yorgan yasriklarinizi sabahtan güneşe köyün akşam yatatken alın temiz çarşaf geçirin eğer böyle yapmazsanız kurtulamazsiniz çünkü annem çalışıyordu istendiğinden yapmadı hergun yıkamak ütülemek zoruna gitti 1 sene çekti bende hamileyim diye yapamadım ama son 1 ay kafama koydum 1 ayda atlattık losyonu 10 gün kullanın 1 hafta ara verin kasinmiyoruz diye sakın kullanmamazlik yapmayın 1 hafta sonra tekrar aynı işlemi yapın 10 gün boyunca geçer ve sakın kimseye gitmeyin kimse size gelmesin ben koltuklarımi halılarımi sandalyelerime kadar sirkeli suyla sildim çok bulaşıcı ve bulaştığı da kuluçka dönemi mi yumurtlama dönemi her ne haltsa o var en erken 10 gün en geç 1 ayda belli ediyor kendini deri altına gezen bir böcek türü