Sonaygonca kükürtlü karışım mi sürüyorsunuz doktor eğer uyuz teşhisi koymadıysa sürmeniz doğru değil koydu isede belli yerlere sürmeniz fayda etmez ve üstünü bantla kapatmanızda işe yaramaz kükürtlü karışım çok fazla kullanılmaması gerekiyor deriyi aşırı derecede kurutuyor çünkü bize doktor reçete olarak verdi karışımı ama yetişkin için ayrı bebeğim için ayrı verdi aynı karışım ölçüleri farklı dedi bebek olduğu için bizim kullandığımızı kullanmamalıymış ve sizin sadece kızarıklık gördüğünüz yere sürmeniz tedavi etmez uyuz paraziti sadece kızarıklığın olduğu yerde değildir ordan tünel açar bütün vücutta olur 3 gün boyunca duş almadan geceleri sürdük eşim ve ben boynumuzdan aşağı komple özel bölge dahil oğluma saçlarına yüzüne de sürdük (bebeklerde saç ve yüzde de olurmuş yetişkinlerde olmazmış) ama kafaniza göre yapmayın lütfen önce doktora gidin emin olun ve doktorun reçete ettiği karışıma göre tedaviyi uygulayın