Lemya Benim 2 yaşında kızım var 1 sene oldu hala geciyor gibi hala çekiyoruz ama biktim artık üstelik 2 aylık bebeğim var inşallah ona bulaşmaz çok korkuyorum hafifledi gibi kızım eskisi gibi kasinmiyo bnde öyle ama ara ara kaşıntılar hala devam ediyor kaşıntı olduğu zaman beyaz sirke sıkıyorum iyi geliyo wilkosan pomat kullanıyorum yine geçmiyo tekrar ediyo zakkum yaprağını kaynatın dediler onu sıkın dediler yapıyorum yine tekrarlıyor eşimde yada bnde çok korkuyorum 2 aylık bebeğime bulaşır diye