ikizbabymom Biontech mrna aşısı yani ilk kez insanların üzerinde denenen bir aşı, canlı bir aşı. Yan etkileri kişiden kişiye değişmekle birlikte çok ağır da olabiliyor.Yani yan etkisi 5-10 yıl sonra ne olacak bilinmiyor. Biontech aşısını bulan Uğur Şahin bile vurulmamış. Sinovac ise, inaktif aşı yani, alt yapısı yıllardır vurulan geleneksel yöntem. Ölü aşı. Çocuklarımızın vurulduğu içerikle aynı. Ama coronadan koruma yüzdesi bionteche göre düşük. Benim ilaçlara alerjim olduğu için mecbur sinovac vurulmak zorundayım.