BarlasMomm
BenimOpak madde,steroid grubu ve antihistaminik ilaçlara karşı Alerjim var.Uzman doktor onaylı rapor istediler aşı olabilir diye,onun için uğraşıyorum bende,merak ediyorum ilaç alerjileri olupta aşı olanlar nasıl oluyor diye.Geçmiş olsun size de🙏