BarlasMomm Merhaba tabii inşallah sağlıklı bir şekilde geçer gider de ben de size tecrübelerimi yazarım . Benim novalgin dikloron, majezik ağrı kesiciler ile antibiyotik alerjim var. Özellikle serum yediğim zaman şoka giriyorum. Geçen yıl karışık serum taktılar hastanede. Şoka girdim kalbim 190 attı. Hemen adrenalin vurmuşlardı.öyle kendime geldim