minikoalam 17062019 merhaba ne alerjiniz var? Benim alerjiye bağlı anjio ödemim var. Mhrs den randevu almak istediğinde özellikle alerji geçmişininzden dolayı hastaneden almam gerektiğini yazıyor ancak karar veremedim biontech mi sinovacmı yaptırsam diye
17062019 minikoalam Bunu doktorunuzla konuşun bence çünkü hastaneden doktor onayı istiyorlar. Benim dikloron, majezik, novalgin tarzı ağrı kesiciler, antibiyotik ve b-mix karışım vitaminlerle var.
17062019 Angellove94 Tabiki sizin kararınızdır bişey diyemem. Benim alerjim olduğu için sinovac vurulacağım. Ayrıca aşıyı bulan Uğur Şahinin kendisi bile vurulmamışken bana da biontech biraz uzak geliyor gibi.
Yasemin38 Bilge_anne27 Canım bugün aşı oldum sonrasında bebeğimide emzirdim . Çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı
17062019 BarlasMomm Merhaba bugün vuruldum sinovac aşısı. Merak etmiştiniz yazmak istedim. Herhangi bir yan etki yaşamadım kol ağrısı dışında.
BarlasMomm 17062019 çok sevindim sizin adıniza cok gecmis olsun. Yazdiginiz icinde ayrica çok tesekkur ederim. Inşallah bende de yan etki yapmaz
17062019 BarlasMomm Yok istemediler. Anlattım durumumu. Sorun olmayacağını söylediler, sadece diğerlerini 15 dk bekletiyolarsa, beni 30 dk beklettiler. Sinovac vurulurken kağıt bile imzalatmadılar biontech olanlara sadece imzalattılar.
minikoalam BarlasMomm merhaba belli değil ne yazık ki tamamen genetik bir hastalık ama aşımı oldum sıfır sorun yaşadım. Biontech oldum.
BarlasMomm minikoalam genetik testte mi cikti alerjiniz. Yoksa durup dururken mi ödemleriniz olusuyor
minikoalam BarlasMomm aileden genetik anne tarafı tamamen bu hastalık ile uğraşıyor teyze ve dayı çoçuklarında da vardı bir bende yoktu 28 yaşındayım sadece hamile kaldığımda oldu ağız yüz el kol ayak göz eklem yerleri derken iç organlar da ödemden şişmeye başladı çok zorlubir gebelik yaşamama sebep oldu ne yazıkki. Ancak doğumdan sonra hiö tekrarlamadı ve testler hep belirsizlik yönünde ama alerji var deniliyor
Faziss Eymenduygy teşekür ediyorum bende ilk dozumu 6.5 aylıkken oldum 2. Dozumu daha olmadım 2. Dozdan sonra emzirdiniz mi hemen bi sorun yaşadınız mı bebeginizde
Balkupu 17062019 yanlış bilgilendirme yapıyorsunuz biontech canlı aşı değil, aşıyı bulan kişi de izin verilmediği için vurulamıyor prosedürlerden kaynaklı
17062019 Balkupu Şöyle Bi düşününce, Ne gibi bir prosedür olabilir ki? Bize bulaşan virüs onlara da bulaşabilir sonuçta. Aşıyı bulanın önce kendisinin vurulması gerekmiyor mu güvenilirliği açısından? Neyse vardır bir bildikleri.