CanimKizimmm Kbrysfslm brn bir tavir sergilemiyorum hanfendi postu ben acmisim sizin de ihtiyacnz varsa sizde acin sadece soruyorum alakasi olmadigini bile bile bir insan neden yazar ilgili postlara yazabilirnz yada kendiniz olusturabilirsnz..ayrica oku gec nasil bir üslup tavri ben degil siz gosteriyorsunuz
Kbrysfslm CanimKizimmm bere sırf denemek için yine alakası olmayan bir postun altına daha yazdım ve orda bu tepkiyi almadım demekki insanlar ve düşünce yapilari farkli
CanimKizimmm DenizEfeMom ya benmde oyle heryer ama heryerim benm saclarim onlari yerlerde gordukce uzuluyorum😒
spaceship Aysenurse tabi ki. Evocapil marka şampuan ve saç spreyi. Ben henüz yeni kullanmaya başladım bir etkisini görecek kadar kullanmadım, belki etkilidir belki değildir bilemiyorum bu yüzden… Umarım şifa olur.
CanimKizimmm selimehmet_ ben bi doktora gidiyim en iyisi en azndan azalsa bile guzel bisey dedgnz gbi degerlerim cok dusuk belkide🤦🏻♀️
CanimKizimmm AzzSonraa ayy evet ya insanin ici sizliyor vallahi uzuluyorum cok kotu bisey ya eksiliyorum gibi geliyor😢
CanimKizimmm Canan27 ilk defa burada duydum bu cocuk seni tanidiginda dokulur lafini sasirdimm😃 simdiki bebekler dogar dogmaz gozleri acik anne babayi biliyor cunku artik☺️ Sanirim tamamen hormonlar degerler vs vucudumuzun anne olma sekli🥰
Canan27 CanimKizimmm eskilere sorarsa uz saçım dökülüyor diye çoguyla bu laf ile karşılaşırsınız. Bebeğin anneyi tam anlamıyla tanıyıp aglama sı durumu sanırım. Artık gözleri daha iyi görüyor ve alışıyor lar. Tabiki bu sadece eskiler in öngörüleri. Yapacagım uz tek şey sabırlar beklemekmiş Dr öyle söyledi merek etme Kel kalmazsn yeni leri gelir dedi
CanimKizimmm Zulalhamza 7,5ay mi hala dokuluyor mu 😔 ne cok fedakarlik yapiyoruz aslinda elimizde olmadan bile sacsiz kalmak ta bunlardan biri resmen onlar icin herseyimizden vazgeciyoruz kadin olmak mucize🥰
Zulalhamza CanimKizimmm evet malesef oyle. Hatta o kadar döküldü ki bu zamana kadar artik tepemde acikliklar oluştu normalde kapaliyim evde başımı açıyorum ama artık acmaya utaniyorum kel gozukecegim diye analik zor😊
CanimKizimmm Niliniz yumurta biraz bu sicak havalarda kotu oldu ama sonuc alacaksam yaparim katlanirim😄🥰
CanimKizimmm DemirAsaf dilerim olmaz cunku insanin morali bozuluyor😢 birde hamileyken piril piril ne guzeldi simdi ki hali berbat ben bu olamma diyorum..ve dediginiz gibi kesin bir cozum yok sanirim hormonlar🤦🏻♀️
CanimKizimmm -Eliz bende bilmiyorum hep beraber gorecegiz umarim uzun surmez saclarimi toplayinca aradan derim gozukuyor en nefret ettigim sey , salsam azcik kaldi pirasa gibi oldu salinca zaten surekli ustume basima dokuluyor 🥺
-Eliz CanimKizimmm benımde aynı heryere sac dokuldugunden mecbur topluyorum sıkıca hep toplaya toplayada yanlar acıldı bı doktora gıtmeyı dusunuyorum bakalım