Uygurelif CanimKizimmm emzirmeden kaynaklı tüm değerlerimiz düşüyor saç dokulme sebebin tamamen bu. Sen değerlerini yükseltmeye bak
AzzSonraa CanimKizimmm oğlum beş aylık son iki haftadır tutam tutam oluk oluk elimde kalıyor saçlarım psikolojim bozuldu emzirmiyorum da normalmiş dense de elimde onca saçı görünce içime ateş düşüyor sanki
CanimKizimmm AzzSonraa ayy evet ya insanin ici sizliyor vallahi uzuluyorum cok kotu bisey ya eksiliyorum gibi geliyor😢
Canan27 CanimKizimmm aynı durumdayım kızım 4 aylık Kel kalacagım diye korkuyorum. Eskiler çocuk seni tanıdıgında dökğlür derdi. Bilim ise anne hamilelik boyunca dökülmeyen saçlar hormonların değişimiyle birlikte toptan dökülüyor diyor. Dr sordum korkma tekrar çıkar geçici bir süreç dedi. Çok fazla taramıyprım Bende korkudan kendimi hormonların ın akışına bıraktım.
CanimKizimmm Canan27 ilk defa burada duydum bu cocuk seni tanidiginda dokulur lafini sasirdimm😃 simdiki bebekler dogar dogmaz gozleri acik anne babayi biliyor cunku artik☺️ Sanirim tamamen hormonlar degerler vs vucudumuzun anne olma sekli🥰
Goktugummm CanimKizimmm boya ile Alakası yok canım oğlum 5 aylık yaklaşık 1 aydır dökülüyor boyada yok bende emzirmiyorum hastaneye geldim yeni baktırcam bi kendime ☺️
Seydagork CanimKizimmm bizim buralarda çocuk anneyi tanımaya başlayınca çok saç dökülür derler. Benımde 4 bucuk aylık bebeğim ve inanılmaz dökülüyor 3.aydan beri.hormonal bişey sanırım 😄
Kbrysfslm CanimKizimmm kızlar konu ile alakalı değil ama ilgili post bir yıl önce yazılmış 😔 Oğlum 5 artı 14 günlük sesi kısıldı dün ve bugün bir kaç kez dondurma yalatmistim karpuz da yedir ondan mı oldu acaba nasıl geçer başına gelen var mı 🤗🤗🤗😔😔😔😔
Aysenurse spaceship önerdiği şampuanı ve spreyi söyleyebilirmisiniz bende gitmek istoyorum ama bebeğimi bırakacak kimsem yok o kadar çok dökülüyor ki yanlarım açıldı spaceship
spaceship Aysenurse tabi ki. Evocapil marka şampuan ve saç spreyi. Ben henüz yeni kullanmaya başladım bir etkisini görecek kadar kullanmadım, belki etkilidir belki değildir bilemiyorum bu yüzden… Umarım şifa olur.
Zulalhamza CanimKizimmm bebegim 4 aylikken dokulmem basladi kel olacagim sandım 7.5 aylik oldu hala dokuluyor bir zaman sonra geciyormus umut ediyorum ki geçecek hallalles sampuan kullaniyorum ama bi faydasini gordum diyemem
CanimKizimmm Zulalhamza 7,5ay mi hala dokuluyor mu 😔 ne cok fedakarlik yapiyoruz aslinda elimizde olmadan bile sacsiz kalmak ta bunlardan biri resmen onlar icin herseyimizden vazgeciyoruz kadin olmak mucize🥰
gezgin_anne CanimKizimmm organik bittim sabunu harika bisey 1 ay da dökülmem durdu 2 güne 3 güne bir yika
dmlsln CanimKizimmm aynı sorun benim de başıma geldi. Morfose biotin şampuan denedim gözle görülür şekilde azalma meydana geldi. Ben de tavsiye üzerine almıştım.
Kbrysfslm CanimKizimmm açıklamada demiştim ilgili post 1 yıl önce yazılmış oraya yazsam cevap alamayacağımi düşündüm şuan aktif olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir diye düşünüp buraya yazdım
CanimKizimmm Niliniz yumurta biraz bu sicak havalarda kotu oldu ama sonuc alacaksam yaparim katlanirim😄🥰
birilerivarr CanimKizimmm hallales şampuan kullanmaya başladım azaldı dökülmem bakalım bitecek mi. Tavsiye ediyorum size de
Katarsis CanimKizimmm ilk 6 ay dökülmesi normalmis canım benim de çok dökülüyor du 5.ay gibi azalmaya başlamıştı su an normal 7 ay oldu
DemirAsaf CanimKizimmm benim 8 yaşında kızım var doğumdan sonra baya bi dökülmüştü doktora da gittim hamilelik döneminde hormonlar normal seviyenin çok üstüne çıktığı için doğumdan sonra normal seviyeye inince bu çok normal dedi. Tepe bölgem açıldı 😔 baya bişeylere uğraştım tıbbi de bitkisel de ama maalesef düzelmedi.saç dökülmesinn hiç bir çözümü yok maalesef 😪ben çok paralar harcadım ama hep boşa. Şimdi 10 günlük bebeğim var hamilelikte saçlarım 8 9 yıl öncesine döndü açıklık filan kalmadı ama 3.4.aydan sonra dökülme illa ki başlar inşallah kızımda ki kadar olmaz 🤲
CanimKizimmm DemirAsaf dilerim olmaz cunku insanin morali bozuluyor😢 birde hamileyken piril piril ne guzeldi simdi ki hali berbat ben bu olamma diyorum..ve dediginiz gibi kesin bir cozum yok sanirim hormonlar🤦🏻♀️
-Eliz CanimKizimmm ahh hiç sorma 5 aylık bebeğim var bende emzırmıyorum ama saclarm ınanılmaz dökülüyor yanlarım bıraz acıldı üzülüyorum nasıl olcak böyle nekadar devam edcek bılmıyorum canm 😔
CanimKizimmm -Eliz bende bilmiyorum hep beraber gorecegiz umarim uzun surmez saclarimi toplayinca aradan derim gozukuyor en nefret ettigim sey , salsam azcik kaldi pirasa gibi oldu salinca zaten surekli ustume basima dokuluyor 🥺
Ozzlemm34 CanimKizimmm bebek anneyi tanidikca dokulur derler oglum 6.5 aylik daha yeni dokulmesi durdu
CanimKizimmm Kbrysfslm brn bir tavir sergilemiyorum hanfendi postu ben acmisim sizin de ihtiyacnz varsa sizde acin sadece soruyorum alakasi olmadigini bile bile bir insan neden yazar ilgili postlara yazabilirnz yada kendiniz olusturabilirsnz..ayrica oku gec nasil bir üslup tavri ben degil siz gosteriyorsunuz