fernweh şimdi size dünyanın en güzel tarifini vereyim😂 pirinci önceden sıcak su ile bekletiyorum içerisine azıcık limon suyu ve tuz atıyorum ki pişince parlak ve tane tane olsun diye. Denemediyseniz Bim in yeşil paket pirinci ile yapın muhteşem oluyor. Daha sonra pirinci iyice yıkayın ama çokkk güzel o beyaz nişastalı suyu çıkana kadar. Şehriyeyi kavurduktan sonra pirinci ekleyin, uzun uzun kavurun böyle pirinçler sertleşecek gibi oluyor bir süre sonra. Sonra çok az tereyağı atabilirsiniz ama önemli olan tereyağını sona doğru atmak yoksa pirinci karartır yağ yanınca. 1 bardak pirince, 1,5 bardak sıcak su gelecek şekilde suyu koyun. Tuzunu ekleyip su göz göz olunca kısık ateşe alıp üzerini kapatın ve asla açmayın. Suyunu çekince kapatıp bir bez ile örtün ki demlensin. 🌸🌸🌸