fernweh Herkesin yaptığı tariften bambaşka bir tarif vereceğim şimdi ve bu tarifle hem sağlıklı hem lezzetli hemde lapa olmuyor 🥰🥰
Öncelikle 2 su bardağı pirinci güzelce yıkıyorum, süzüyorum. Sonra 1 avuç şehriyeyi sıvı yağda kavuruyorum, sonra tencereye bol bol sıcak su ve tuzunu koyuyorum, pirinçleri ekliyorum yumuşayana kadar pişiriyorum (yaklaşık 10 15 pişiyor). Sonra süzüyorum yeniden tencereye ekliyorum küçük bir tava ya da cezvede tereyağını eritiyorum yakmıyorum. Sonra tereyağını üzerinde gezdiriyorum kapağını kapatıp dinlendiriyorum.