bundlebeach İstanbul bağcılardayım bende hissettim balkonda oğlumla oturuyordum yer gidip geldi anladım deprem olduğunu ne olur ne olmaz diye hemen dişarı çıktık. Hem hamileyim hemde oğlumla tektik evde inşaAllah tekrarı olmaz. 3.9 olduğunu söylüyor haberde kartal tarafında olmuş sanırım.