SeverusSnape Mom626363 bende kaç gündür herkese “bu hava bir garip, insanı bunaltıyor, yağmur yağsa bile hava yapış yapış, nefes aldırmıyor” diyordum. 99 depreminde de hava böyle olmuş. Kendime gelemedim ya nasıl vurdu bi anda. Öncü mü değil mi o da bilinmiyor.😔
covidondokuz büyük gecmıs olsun hepinize 😑yalnız olan arkadaslar Allah yardım etsin ben izmir deki o büyük depremde hamikeydım ve kapım kıtlıydı eski evdide 🙁🙁siz böyle yazınca aklıma o geldi .Rabbim tekrarını yasatmasn🙏🏻
Mom7262 EJDERYAA bilmiyorum canım ses duydum diyenler var ben hatırlamıyorum sesi mesela rabbim korusun yavrularımızı sevdiklerimizi 🙏
SeverusSnape Mom626363 bundlebeach Allah razı olsun güzel anneler, hepimizi korusun inşallah çok sağolun🙏🤍
Miniminnos bundlebeach Çok çok kötüydü herkese geçmiş olsun Kartalda oturuyoruz kizim la oynuyorduk evde tekiz neye ugradigimi sasirdim felaket bir gürültü ile geldi