Deletedmom_36 Yesillimon hic bilgim yok canim hic tanimiyorum o adami Rabbim korusun bizleri valla bende kac gundur icime doguordy sanki deprem olucak diyordum ama dillendirmiyordum
Yesillimon Deletedmom_36 Genelde deprem korkusu çok olanlar hiddediyor bende ne zaman hissetsem muhakkak bjr yerlerde deprem oluyo
Annis-ogul bundlebeach off bnde öyleyim yaa esim aksam geliyor isten ve deprem çantamı kapının önüne koydum alalh korusun yaa
Mom626363 Kızlar haftaya sicaklik 10 derece birden articakmis havaların birden isinip yagmur vs yagmisi zaten bekleniyodu ben haftaya daha cok korkuyorum 😔
SeverusSnape Mom626363 bende kaç gündür herkese “bu hava bir garip, insanı bunaltıyor, yağmur yağsa bile hava yapış yapış, nefes aldırmıyor” diyordum. 99 depreminde de hava böyle olmuş. Kendime gelemedim ya nasıl vurdu bi anda. Öncü mü değil mi o da bilinmiyor.😔
Annis-ogul bundlebeach yaa bnm annemler de hissetmiş hep .Bn evde koşturmaca peşindeydim hissetmedim .siz nerde oturuyorsunuz
bundlebeach Annis-ogul Sancaktepe Akpinardayim bebegimle koltukta oturrken hissettim bide yerden sesler geldi 😢
-Yusufcuk- Dilaramina bende kartaldayim kısa sürdü ama ben çok şiddetli hissettim çocuk kucağımda uzandigimiz yerden fırladım öyle kal geldi