EJDERYAA Kartalda oturuyorum burda başladı 3.9 çok fenaydı çoğu yer hissetmiş istanbul Avrupa yakası hariç 😩
Deletedmom5447 EJDERYAA Avrupa da hissedilmemiş mi ? Bende Avrupa’dayim disardaydim heralde o yuzden hissetmedim diye düşündüm
Kek Bebeğimi emziriyordum nasıl kalkıp eşimin yanına gittiğimi bilmiyorum geçmiş olsun herkese merkez Sultanbeyli 3.9 Afad açıklaması
Blackcloud Herkese geçmiş olsun Rabbim esirgesin hepimizi, aşırı sarsıldık içim elim ayağım titriyor Rabbim sen bir daha yaşatma inşAllah.🤲🏻😭
bundlebeach Anadolu yakasi sancaktepedeyim koltuktaydim yerden hissedilen ses gum gum diye 😢 elim ayagim titriyor
-Yusufcuk- Dilaramina bende kartaldayim kısa sürdü ama ben çok şiddetli hissettim çocuk kucağımda uzandigimiz yerden fırladım öyle kal geldi
Girlpower bundlebeach pendikteyim sanki binanın üstüne bişeyle vurmuşlar gibi ses geldi ve sallandı tam da bebeğimi emziriyordum korktum baya
Yesillimon Deletedmom_36 Ayy Allahm şok geçirdim anlik ya,ama ben hazirlikliydm ahmet yakup diye bir adam var instagram da o söylemisti dün paylasim yapti marmara da deprem bekliyorum haziran ayi içerisinde diye Ve oldu.
Deletedmom_36 Yesillimon hic bilgim yok canim hic tanimiyorum o adami Rabbim korusun bizleri valla bende kac gundur icime doguordy sanki deprem olucak diyordum ama dillendirmiyordum
Arasinannesiiiii Bayrampaşadayım hissettim oğlum uyuyordu panikle çocuğu uyandırdım çok kısaydı ama alttan vurdu gibi bir kütürtü geldi.