Duygusuz evet, bu açıklamaları duyunca ben de rahatladım. Bi anda vurdu öncesinde sarsıntı olmadı. O yüzden korktuk sanırım. İnsan tek başına olsa sadece kendi canı için endişelenir, çocuk olunca öyle olmuyor. Uyuyordu kızım, nasıl kaptığımı bilemedim.
Allah beterinden korusun, Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın ve evladıyla sınamasın inşallah.🙏