yakupcan zaten en çokta menopoza gircem dye tirsiyorm ayrıca eşimle bı problemm yok aksine çok mutlu bir evllgm var sadce ben dogmdan snra cocugm yoğun Bakmda kaldı doğr doğmaz ondan dolayı onunla uyuyorm 6 ayım dolsun snra eşimle biseylr olr oda zaten cektgmz açıldı bilyo farkında o yüzden beni rahatsz etmz bu konuda saygıyla karslyo