Selammm…
Kızlar ben doğum yapalı 4 ay oldu ama hala hasta olamadım dogumumda normaldi bu arada eşimle ilişki faln hala yok yani ondan gecikmedi yani çünkü ben doğum sonrası çok stres yasadm hala hazır deilm ilişki için o yüzden olmadı daha ama anlamadm şey şu neden hala adet olmadım hastanye gitmek istemiyorum çünkü korkuyorm vajinal muayene ettiği icn aşırı korku var bende doğum başladığı zamnda kontrol edince bir bağırdım ki doktor odasından ciknca herkes bana baktı oda doktor dediki darligin çok ondan canın çok yaniyo sorum bu işte adet gecikmesi yaşayanlar var mı çok stres yapyrm bu durumu