Mom097 Ben 7.ayda oldum. Şişkinlik vs hissediyorsanız doğal yöntemlerle ya da tarlusal hap kullanarak adetiniizi getirebilirsiniz
Pamircik Aydan bildiriyorum hala olmadım 😁 doktora gittim ilaca başladım bakalım bekliyorum inşallah olurum. Ateş basıyor artık, menopoza girmiş gibiyim 😂