Flamingo ben oglumu 1 yasinda verdim, ise baslamam gerekiyordu. Ilk basta kötü his ettim, sanki eksilmistim. Fakat oradaki gelisimini görünce cok memnun kaldim. Her kres ayridir. Fakat benim sectigimden cok sükür memnun kaldim. Oglum suan 4 yasinda. Ayni yere ikinci cocugumuda 1 yasinda gönderecem insallah 🙏🏼 Simdiden üzülmeye basladim. Fakat insan yeni ritime bir süre sonra alisiyor. Cocuklarin, cocuklar ile oynamasina cok ihtiyaclari var. Bu yüzdende gönderme taraftariyim. Aile, akraba ve arkadas cevremiz yok. Yani hic yasitlari yok, tek mutlu olduklari yer bu yüzden kres…