rasel06 Baloglumdoruk yemek yiyemeyen çocuklara tabi ki o yetiyi kazanana kadar öğretmen yedirmelidir. Bunu vereceğiniz zaman kuruma mutlaka sorun her çocuk aynı olmak zorunda değil kimi yer kimi yemez. Önemli olan o ihtiyacının karşılanmasıdır
Woody Ate2020 bence ilerleyen dönemde kısmi çalışma saatlerini tekrar düzenleyip her gün erken çıkacak şekilde ayarlayın. bebeğiniz de oyun grubu gibi her gün belli saatlerde gitmiş olsun
Mylittlesailor Flamingo ben de kozyatagında oturuyorum oğlum 16 aylık işe başlayacağım ve krese vermek istiyorum ama 18 aydan itibaren kabul eden kreş bulamıyorum. Buralarda var mı acaba kabul eden
Minikmucizem02 Bilgetuna yatış şeklini, yatma saatlerini, kendi verdiği yemekleri e biz bunları verirdik vs vs
Birfincankahvee Zeyzey2019_ psikoloğun olmasını anlarım zaten var.olması gerekiyor ama hemşireyi anlamam kusura bakmayın 😂 zaten bunun üstüne eğitim alıyorlar. Yani sizce bi çocukla ilgilenen eğitimci ilk yardımı önlemleri bilmiyor mu ? Benim kuzenim normal ev hanımı korktuğu için bunun eğitmini aldı suan herseye hakim yani o kafar takmayın böyle şeyleri
Birfincankahvee Mom0976 allahım ben kendisine yazdım öğretmenler eğitim alıyor diye uani o öğretmenler boşuna mı çocuk uzmanı oluyor ☺️ Bana tepki vermiş ilk defa bi kreşte hemşire olması gerektiğini duyuyorum.şimdi benim oğlum gidiyor ben idareciye hemşire olsun desem bana kahkaha atıp Güler cahilliğime verir.bide yazmış psikologta olmasına karşı okursunuz Şimdi siz.zaten öncelik psikolog olması 🤦🏻♀️
Birfincankahvee Bebek1634 orası hastane değil ki çocuğunuz bronsitse doktora gösterirsiniz.bana çok saçma geldi kusura bakmayın benim oğlumum da bronşiti var geçen kötğdydü.idareci bana hastaneye götürürseniz iyi olur dedi.bu kadar basit bence
Bebek1634 Birfincankahvee hanimefendi kasim ayindan beri hava veriyoruz bilmeden yorum yapmayin. Izlem gerektiren cocuklar oluyor ve hemsire bulundurmak zorundalar arastirirsaniz ogrenirsiniz. Doktordan kacmiyoruz yoksa. Biraz arastirirsaniz bu kadar basit diyecek kadar dar bi gozlukle bakmazsaniz anlarsiniz bizleri.
Zeyzey2019_ Bebek1634 anlatmak istediğim de bu işte. Bazı çocukların belki olmaları gereken bir iğne var ve gün boyu kreşe giden çocuğa orada vurmaları gerekebilir belki. Bence olmaması mantığıma uymuyor.
atlaspasa mom54546 brnim oğlum 15 aylık. 12 aylıktan beri kreşe gidiyor. pandemi dolayısıyla 1 seneyi evde beraber geçirdik. sosyalleşmeye ihtiyacı var ve biliyorum ki kreşten de öğreneceği çok şey vardı. kreşe başladığından beri inanılmaz bir gelişim gösterdi. tabiki kreşe yazdırmamızın tek sebebi bu değil. Kıbrıs’ta yaşıyoruz ve turizm acentesinde çalışıyoruz eşimle birlikte. şuan evde olsak bile aniden ofise geçiyoruz deme ihtimalleri vardı. bu durumda benim kreşe alıştırma için izin alma durumum söz konusu olamazdı. çok şükür ki çabuk alıştı ve öğretmenlerini de çok seviyor. montessori eğitimi ile çocukları yetiştiriyorlar. 12 aylıkken erken mi kreşe vermek aslında evet. ama pişman değilim aksine çok memnunum. evde yapamayacağımız şeyleri kreşte aktivite olarak arkadaşlarıyla yapıyor ve yaşına göre de ileri seviyede beceri açısından. kreşin bu yönden çok etkisi olduğunu düşünüyorum. verip vermemek tabiki siz annelere kalmış. durumu en iyi değerlendirecek olan sizlersiniz.
mom54546 atlaspasa aynen benım amacımda bu zaten bızde yurtdısındayız hıc cevremız yok cocuk evde sıkılıyor bı sure sonra oyuncaklardan benden bıle sıkılıyor tek ıstedıgım ılerde bu ona zarar verecek iletişim konusunda sosyalleşmede gelısmek dıye korkutorum o acıdan yollamak ıstıyorum
Aysenur348f Buse8 ne kadar kesin konuşmuşsunuz. Çalışmak zorunda anneler kiremit yesinler dimi. Kimse bırakmak istemez ancak şartlar herkesin güllük gülistanlık değil. Ben öğretmenim 2 yıl aylıksız izne ayrılacağım daha fazlasına ayrılamıyorum. Ne yapayım şimdi en az 4 sene ayrılacağım ben deyip milli eğitime dilekçe mi yazayım.
Buse8 Aysenur348f ben çalışan annelere birşey söylemedim zaten evde durup 1 yasında cocugum cok sıkılıyor kreşe vermeyi düşünüyorum yazan anneye cevap yazdım. Üstünüze niye alındınız ki 😂
2minikannesii Flamingo ilk günler sürekli resim ve bilgi geldi uyudu yemek yedi yemekte şunları yedi vs diye ama sonradan da ben merak ettiklerimi sordum tek tek cevap verildi 2 ay oldu başlayalı şimdi aykırı birşey olmadıkça öğretmeniyle selamlasip oğlumu alıp çıkıyorum çünkü güvenilir biryer eğitim vs bize çok iyi geldi her konuda düzensizdik çok şükür yoluna girdi birçok şey oğlum 27 aylık günde 2 veya 3 bez değişiyor tam gün gidiyor
YagmurBilek Şahsen ben çocuğumu göndermem bu devirde hiç kimseye güvenilmiyor ve dünyanın oyuncaklarını oğlumun ayağına sererim canı sıkılmasın diye evin içerisinde ama gözümün önünde olsun bu tabii ki de benim düşüncem ama benim kuzenim yolladı hiç memnun kalmadı o yüzden korkuyorum
Tnshmszynp Ate2020 bende yarı zamanlı çalışıyorum 4gün gidiyorum üç gün eşim bakıyor bir gün boşta kalıyor diye haftada iki gün kreşe vermek istedim 5-6yer aradım ama hiç biri üç ten aşağıya kabul etmiyor vede üç de gelse iki de gelse tam gelmiş gibi ücret istiyor ki üçüde çok zor kabul ediyorlar uyum sağlayamaz etkinlik vs doye
Ate2020 Tnshmszynp ya sanırım bende saatliğe çevireceğim öğleden önce ya da öğleden sonra gibi . Belki o şekilde kabul ederler
Biokim Merhaba güzel anneler soru olarak tartışma açtım fakat üstte kalmadığı için yanıtlanmadi malesef, istanbul avcılarda 0-2 yaş grubu için önerebileceğiniz bir kreş var mı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Birfincankahvee Biokim biz avcılara bağlıyız ama Bahçeşehir’de oturuyoruz size uzak olur bizim kreşler
teachersrn Birfincankahvee merhaba Bahçeşehirde nereye gönderdiniz acaba? Önerebileceğiniz bir kreş var mı?