Ben de 2 yaşına girince oyun grubuyla başlamayı planlıyorum. 30 aylık olunca yarım gün, 3 yaşta da tam gün gider diye planladım. Hiç kendinizi kötü hissetmeyin çünkü buna ihtiyaçları var çocuklarımızın. Biz sokakta akranlarımızla oynuyordu ama bizim çocuklarımızın öyle bir şansı yok. Kreşi mahalle gibi düşünün :)
Bir de zamanında anaokulunda ingilizce öğretmenliği yapmış biri olarak bir şeyler yazayım; lütfen öğretmenden sürekli fotoğraf beklemeyin. Yani her şeyi bırakıp fotoğrafla whatsappla uğraşmak gerekiyor. Sosyal medyada paylaşılıyor mu oh ne ala. Bir de ders saatinde aramayın lütfen acil bir şey yoksa. Kaç kez tokası kayboldu gibi basit nedenlerden dolayı dersten çıktığımı bilirim. Hepimizin çocuğu çok kıymetli elbette ama o öğretmen de sınıftaki her çocuğa yetmeye çalışıyor aynı anda. Benim misal 21 öğrencim vardı, bir bahçeye çıkarıyordum hepsi terliyordu, tek tek atletleri çıkar falan bir hayal edin ortamı :) altına kaçıran oluyor, tuvaleti gelen oluyor, ailevi problemi olan oluyor vallahi de o öğretmenin başını kaşıyacak vakti yok, kendimden biliyorum :) 21 çocuğun velisi oğlum-kızım ne yapıyor diye ararsa o öğretmen gün içerisinde çocuklarınıza ne kadar zaman ayırabilir ne kadar faydalı olabilir?